sâmbătă, 10 septembrie 2011

Comentarii la articolul „Întâlnirea cu Preşedintele unei Românii dispărute undeva intre FMI şi Gold Corporation”, de Florin Flueraş


Articol foarte bun, inclusiv ca manifestare de curaj.

Îmi exprim, şi eu, tristeţea generată de conştientizarea condiţiei noastre de “mămăligă care nu explodează”.

Cică poporul român a făcut “revoluţia” din decembrie 1989 ?! Pe dracu ! Nişte marionete incapabile de a gândi, de a înţelege scopurile păpuşarilor ! Tovarăşe Iliescu, de ce nu conduceţi alde matale o revoluţie autentică ? N-aveţi impuls de la păpuşari ? Sau sunteţi de acord cu tragerea României pe roată ? Scrieţi poveşti despre Marea Păcăleală din decembrie, pe care o prezentaţi ca “Revoluţia Română” ? Aţi început cu “Stimaţi tovarăşi” şi aţi terminat cu “Trăiască capitalismul” !

Gorbaciovişti trădători.

Prefer ne-prietenii făţişi ai poporului, precum acest Băsescu Traian, care ne taie şi ne pune sare pe răni, care ne cere să renunţăm la suveranitate, care ne anunţă că va falimenta şi puţinele companii de stat care mai există, care se luptă pentru înstrăinarea resurselor naturale ce ne-au mai rămas. Măcar se manifestă sincer, ca ne-prieten al norodului.

3 comentarii:

  1. Salutare tuturor. Am văzut comentarii de la persoane care și-au luat deja împrumutul din împrumuturi cu inimă pură și apoi am decis să aplic în baza recomandărilor lor și în urmă cu doar câteva ore am confirmat în contul meu bancar personal o sumă totală de 50.000,00 USD pe care am solicitat-o. Aceasta este într-adevăr o veste grozavă și îi sfătuiesc pe toți cei care au nevoie de împrumuturi reale să aplice prin e-mailul lor (jamesmichaelloanservices@yahoo.com) sau Whatsapp +16314912234, sunt fericit acum că am obținut împrumutul pentru care am solicitat

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare tuturor. Am văzut comentarii de la persoane care și-au luat deja împrumuturi din împrumuturi cu inimă pură, apoi am decis să aplic în baza recomandărilor lor și în urmă cu doar câteva ore am confirmat în contul meu bancar personal o sumă totală de 50.000,00 Euro pe care am solicitat-o. Aceasta este într-adevăr o veste grozavă și îi sfătuiesc pe toți cei care au nevoie de împrumuturi reale să aplice prin e-mailul lor (jamesmichaelloanservices@yahoo.com) sau Whatsapp +16314912234, sunt fericit acum că am obținut împrumutul pentru care am solicitat

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutare tuturor. Am văzut comentarii de la persoane care și-au luat deja împrumutul din împrumuturi cu inimă pură și apoi am decis să aplic în baza recomandărilor lor și în urmă cu doar câteva ore am confirmat în contul meu bancar personal o sumă totală de 50.000,00 USD pe care am solicitat-o. Aceasta este într-adevăr o veste grozavă și îi sfătuiesc pe toți cei care au nevoie de împrumuturi reale să aplice prin e-mailul lor (jamesmichaelloanservices@yahoo.com) sau Whatsapp +16314912234, sunt fericit acum că am obținut împrumutul pentru care am solicitat

    RăspundețiȘtergere