sâmbătă, 24 martie 2012

Antena 3 - doar o televiziune capitalistă

În contul meu de pe Youtube mi-a fost şters un filmuleţ, intitulat "Valentin Stan - De ce n-au fost aduse Drapelul Regal şi Imnul Regal în Parlament ?", filmuleţ care cuprindea  fragmente din înregistrarea unei emisiuni deşănţat-promonarhiste a Antenei 3. Mi s-a comunicat că "eliminarea videoclipului" s-a făcut ca urmare a unei reclamaţii a SC Antena 3, privind "încălcarea dreptului de autor" şi că dacă mai apar reclamaţii mi se va închide contul Youtube.

De asemenea, când am scris articolul "Puţin despre MRU la "Sinteza zilei" din 13.03.2012" am vrut să postez un comentariu pe blogul emisiunii respective, în care vream să-mi exprim opinia că Mihai Răzvan Ungureanu a avut o prestaţie mediocră în emisiunea respectivă şi că Mihai Gâdea a fost superior. Dar... n-am putut posta comentariul ! Asta pentru că altă dată am făcut comentarii nefavorabile ? De exemplu, l-am criticat pe Valentin Stan, după ce l-a muşcat de cur pe Adrian Păunescu.

N-am avut niciodată iluzii cum că Antena 3 ar fi o televiziune a poporului, care luptă pentru interesele poporului.   E doar o televiziune capitalistă, reprezentativă pentru presa capitalistă. N-aţi observat că, de când primeşte bani pentru reclamă de la firma care vrea să înceapă exploatarea resurselor de la Roşia Montană, nu mai abordează problema "Roşia Montană" ?

Ceea ce pare grijă pentru problemele poporului nu-i decât un "efect colateral" al războiului contra lui Băsescu. Dan Voiculescu se află într-un război cu Băsescu şi toţi angajaţii lui sunt soldaţi trimişi de el să lupte împotriva lui TB. Nu din principii care ţin de patriotism. 

Mă aştept să apară şi alte reclamaţii. Mă aştept să mi se închidă contul Youtube. Sunt semne (precum ACTA) că, după ce am fost expropriaţi de propria noastră ţară, după ce înrăutăţirea calităţii vieţii a luat proporţiile unui genocid, ni se va lua şi libertatea de a ne exprima în spaţiul internetului. 

Vom intra într-o lume orwelliană. Sau suntem deja acolo ?

2 comentarii:

  1. Deși eu sunt anti-Băsescu, asta nu face Antena 3 o televiziune a poporului, ea rămâne una de propagandă capitalistă. Ce am eu în comun acum cu linia acestei televiziuni este doar că vreau să pice Băsescu@Co. Asta vrea și Dan Voiculescu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere