marți, 9 aprilie 2013

Dumnezeu s-o ierte pe Doamna de Fier, căci multe păcate o fi având !


          De când mă ştiu, nu mă pot bucura nici de moartea duşmanilor mei. Poate pentru că mă simt solidar cu ei în condiţia noastră umană aflată sub imperiul morţii.
          Am aflat şi eu că a murit Margaret Thatcher. Nu m-am bucurat, dar nici nu mi s-a frânt inima de durere. Ceea ce mă impresionează neplăcut sunt omagiile care i se aduc pentru motivul că a fost Doamna de Fier. Ce profil moral ar trebui să ai ca să ridici în slăvi un om care şi-a exercitat puterea politică într-un mod dur, inflexibil, care a umilit minerii din propria ţară, care a dat palma cu dictatorul criminal Pinochet, care a sprijinit ascensiunea trădătorului Gorbaciov în fruntea URSS, care a luptat, alături de Reagan şi de Papa Ioan Paul al II-lea, pentru îngurgitarea fostelor state "comuniste" de către capitalismul hulpav transnaţional ?!

          Dumnezeu s-o ierte pe Doamna de Fier, căci multe păcate o fi având !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu