miercuri, 16 octombrie 2013

Un articol excelent în CriticAtac , al lui Vasile Ernu, "În faţa noastră stă 1907. Cum procedăm? Să mergem la locul crimei…"

Articolul poate fi citit aici.

Comentarii pe Facebook:

Xenia Ulp
ce propagandist ordinar acest Ernu.....

nu se poate domnule profesor să nu vedeţi stilul propagandistic şi de ocultare a posibilităţii născute-n situaţia dată.....ce mai suntem în 1907? face jocurile mediatice ale puterii imperialiste acest individ, articolul e expresia conştiinţei de sine "liberal"-social-fasciste a auto-consideratei clase de mijloc.Asta a făcut de la înfiinţare CA propaganda ue-americanistă mascată....

oamenii ăia nu luptă pentru fantasmele istoriei, afară cu corporaţiile, gata cu plecatul capului în faţa oricăror -isme, a americanismelor, sau a ue-ului, de ce n-o spune răspicat?????

Valeriu Stănescu
"ce propagandist ordinar acest Ernu....." 
Aşa am crezut şi eu, până la acest articol. Dar prin acest articol Vasile Ernu îmi apare, acum, ca un propagandist... extraordinar. Dacă nu cumva mi-am pierdut uzul raţiunii, aş subsemna fiecare frază din articol. Ar trebui să trecem şi noi la fapte, să ieşim din starea asta de "revoluţionari" cu gura.

Xenia Ulp
dacă dvs vi se pare normal să invoci 1907, atunci e aşa să fie....

Valeriu Stănescu
Chiar că nu înţeleg ce nu vă place !

Eu l-am criticat pe Vasile Ernu când am considerat că trebuie criticat. De exemplu aici
Dar pentru articolul la care facem comentarii acum consider că trebuie lăudat.

Video:

"România sub ocupaţie CIA". Aici 
"Răscoala împotriva celor de la Chevron a început la Pungeşti". Aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu