sâmbătă, 8 februarie 2014

Axioteca - 50 000 de afișări

Azi, 8 februarie 2014, s-au adunat 50 000 de afișări ale blogului.

Mulțumesc tuturor celor care au plătit cu momente din viețile lor aceste accesări.
Iertare pentru eventualele insatisfacții pe care le-am produs vizitatorilor.
Îmi pare rău că sunt puțini cei care au vrut să intre în dialog cu mine.
Îmi doresc să am suficiente resurse pentru a putea spune ce am de spus. Nu sunt convins că tot ce am de spus este de valoare, dar sigur am multe de spus.

Vă doresc sănătate, fericire, putere pentru lectură și pentru selecție valorică !





8 februarie 2014

6 comentarii:

  1. Multă baftă! Să sărbătorim mai încolo undeva, pe la câteva milioane!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stați liniștit, nu ați deranjat pe nimeni, din contră, v-ați străduit ca toată lumea să se simtă bine la dvs.!

    RăspundețiȘtergere
  3. La cît mai multe! Sănătate, inspiraţie şi timp vă doresc, domnule profesor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc ! Sănătate și pentru dv., căci de inspirație nu cred că duceți lipsă.

      Ștergere
  4. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere