marți, 3 noiembrie 2015

O nouă ”Golaniadă”? Un nou ”Euromaidan”? O reeditare a Marii Păcăleli?

Este evident că sistemul care ne-a fost impus în decembrie 1989 scârțâie din toate încheieturile. Există pericolul să sară în țăndări, printr-o explozie populară. Sunt peste 25 de ani de promisiuni mincinoase, de dezamăgiri. Cu excepția unei minorități privilegiate, menținută în fruntea mesei pentru serviciile prestate în interesul marelui capital occidental, marea majoritate a populației este tot mai sărăcită, tot mai umilită, tot mai nemulțumită.

Undeva, în umbră, cei care dețin cu adevărat puterea sunt îngrijorați. Observă că sunt tot mai numeroși cei care cârcotesc și cei care afirmă răspicat că România merge pe drumul pierzaniei. Sunt tot mai contestate marionetele din politica românească, tot mai criticate instituțiile de forță care se substituie instituțiilor democratice prin deciziile lor telecomandate din centre de putere externe.

”Proști, dar mulți!”, își vor fi spunând păpușarii, precum personajul lui Costache Negruzzi, referindu-se la gloata care devine tot mai amenințătoare. Să pui bariere în calea acestui șuvoi de oameni nu ar fi o decizie inteligentă. Energia aceasta stihinică trebuie controlată, furiei acesteia trebuie să i se ofere o țintă, precum taurului cârpa roșie, cazanului acesta aflat sub presiune îi trebuie o supapă, pentru evacuarea controlată a aburului. Nenorocirea de la Clubul ”Colectiv” este un prilej pentru păpușari ca să ofere ținte acestor nemulțumiți. Trebuie să li se ofere un cap al lui Moțoc. Capul primarului din sectorul în care s-a produs nenorocirea va fi doar un aperitiv, care va stimula pofta acestei gloate. I se vor arăta, apoi, capetele celor din guvernul lui Ponta.

Și în felul acesta, păpușarii își vor îndeplini două scopuri: gloata își va descărca excesul de energie, iar puterea se va concentra și mai mult în mâinile păpușarilor, prin intermediul marionetelor lor. Herr Ghinion va obține ceea ce n-a putut obține pe cale democratică, guvernul lui, instituțiile de forță vor deveni tot mai puternice, sistemul opresor se va întări.

Drum bun către Iad!



POST-SCRIPTUM

Din mesajele de pe Facebook, din sloganurile scandate deduc că în gloata aceea se află și oameni care nu au obiective politice clare, ci doar dorința demolării, fără a avea și competența construcției. Cu referire la ei se potrivește vorba românului ”Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor”.

Acolo există și oameni care știu ce vor. Dar sloganurile lor sunt în discordanță evidentă cu realitatea dezolantă. Să strigi, în plină criză a sistemului capitalist, ”Jos comunismul!” este sau o dovadă de tembelism, sau o manifestare de cinism. Tembelism nu e. Țara asta este în agonie tocmai din cauza capitalismului, iar cei care strigă ”Jos comunismul!” vor, de fapt, mărirea dozei de capitalism toxic administrat țării muribunde. Ăsta este cinism. Este chiar sadism.

În opinia mea, oamenii cu opțiuni conștientizate de stânga, cu atât mai mult comuniștii, nu ar trebui să se implice în acele manifestații. Dacă o fac, totuși, ar trebui să se constituie într-un grup distinct, cu revendicări, cu sloganuri proprii. Dintre sloganuri  n-ar trebui să lipsească ”Jos capitalismul!”, ”Jos regimul colonialist!”, ”Jos marionetele Marelui Licurici!”, ”Nu războiului!”


Un comentariu:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere