marți, 26 iulie 2016

"Mândria de a fi slugă" (Augustin Buzura) a românaşului se manifestă paroxistic

          Te apucă scârba când constaţi, pe toate canalele de comunicare în masă (televiziune, presă scrisă, internet etc.), zelul românaşilor (h)a(z)nalişti în a face declaraţii de fidelitate faţă de Marele Licurici şi în a-l diaboliza pe Erdogan! Radu Tudor, ăla de la Antena 3, este insuportabil.

          Măi netrebnicilor, cum se ridică din genunchi un popor, o personalitate, cum săriţi voi să-i daţi în cap! Aşa aţi făcut şi faţă de sârbi, v-aţi murdărit mâinile cu sângele lor! Aşa l-aţi muşcat de buci şi pe Orban al ungurilor, pentru că vrea să păstreze Ungaria pentru unguri! Măi tâmpiţilor, sunteţi ca alea din povestea "Prostia omenească", vă văicăriţi că vă trânteşte Erdogan bolovanul nedemocraţiei în cap! Sunteţi atât de tâmpiţi încât nu vedeţi că suntem deja în haznaua nedemocraţiei! Nu vedeţi că suntem slugi în fosta noastră ţară? Nu vedeţi că se şterg la cur cu voturile a milioane de oameni?!

         "Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia."

         Mă tem că voi ajunge să le cer iertare lui Patapievici, lui Cioran. Asta este descrierea care vi se portiveşte: „Privit la raze X, trupul vostru abia dacă este o umbră: el nu are cheag, radiografia voastră este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără şira spinării".

POST-SCRIPTUM

          A început linşarea mediatică lui Erdogan. Analiştii români cu cipuri implantate prestează eficient, conform mesajelor transmise de Marele Licurici. Antena 3 este un vârf de lance al frontului ideologic. "Singura televiziune afiliată CNN"!, nu-i aşa?

          Nu este intenţia mea să-l prezint pe Erdogan ca fiind un înger. Dar mă deranjează judecarea lui părtinitoare, conform semnalelor primite din SUA. Este acelaşi tip de "judecată" precum aceea prin care Ceauşeştii au fost condamnaţi la moarte. Este acelaşi tip de "judecată" prin care Ion Iliescu a fost condamnat de uneltele sorosiste pentru că a îndrăznit să cheme minerii cu scopul de a apăra rezultatul alegerilor democratice împotriva hoardelor din stradă manipulate pentru a anula acel rezultat. Verificaţi: nu se mai arată acele imagini în care tancurile puciştilor au trecut peste oameni, în care s-au tras rafale din elicopter asupra susţinătorilor lui Erdogan. Nu se mai spune nimic despre instituirea legii marţiale de către pucişti, despre bombardarea clădirii parlamentului etc. În schimb, ni se arată imagini cu generali de tip Pacepa, şcoliţi de Marele Licurici, şifonaţi de oameni din popor, în loc, - nu-i aşa? - să fie primiţi cu onoruri militare!


COMENTARII DIN FACEBOOK:

Geomarz Vgeorgicas:

Domnule Valeriu Stănescu, singura intrebare pe care mi-o pun este "de ce au fost arestati judecatorii"...

Valeriu Stănescu

          Turcia, de la Atatürk încoace, este supusă unui proces de "modernizare", de occidentalizare forţată. Nici vorbă de regim autentic democratic. Armata a avut un rol dominant în Turcia în tot acest timp. Dar, spre deosebire de România de după Marea Păcăleală din 1989, unde procesul de colonizare a fost însoţit de un proces la fel de eficient de implantare a cipurilor în minţile multor oameni, în Turcia majoritatea cetăţenilor şi-a păstrat în măsură considerabilă identitatea culturală. Ca şi în alte zone bulversate de procesul de "democratizare" forţată (Irak, Libia etc.), în Turcia se constată ceea ce Samuel P. Huntington numea "ciocnirea civilizaţiilor". Buldozerul uniformizator al SUA şi al slugilor lor, care a lucrat eficient în alte zone, în Turcia a întâlnit o piatră mare şi tare, care-i stă în cale.

          În opinia mea, în Turcia regimului Erdogan se petrece un moment de sedimentare, de filtrare. Sunt înlăturaţi pacepiştii lor, güleniştii (un fel de sorosisti ai lor), sunt înlăturaţi corespondenţii turci ai lui Augustin Zegrean, Livia Stanciu, Laura Kovesi, Florian Coldea. În deosebire de românaşii mei, care acceptă să fie anulat referendumul prin erata unui şmecher din Curtea Constituţională, ori care se uită în televizoare cum un grup de năimiţi, zice-se "tineri frumoşi şi liberi", răstoarnă guvernul legitim, turcii lui Erdogan nu mai vor să fie condusă ţara de miltari care execută comenzi din afara ţării, nu mai vor să fie arestaţi de procurori de tip Kovesi şi judecaţi de judecători de tip Livia Stanciu. Ei vor să fie suverani în ţara lor, să aibă controlul inclusiv asupra bazelor militare străine de pe teritoriul Turciei.


          Desigur, sunt justificate îngrijorările, dintr-o perspectivă general-umană. Dar rezolvarea justă a divergenţelor nu poate fi prin ultimatumuri date de această URSS a Occidentului care se numeşte SUA. E nevoie de multipolarism în lume, de acceptarea pluralismului cultural, de drept internaţional. Nu este cinstit ca faţă de regimul lui Erdogan să ai o atitudine dură, iar faţă de regimul din Arabia Saudită, de exemplu, să ai altă atitudine, să închizi ochii. Nu prin război, nu prin regimuri marionete, nu prin ameninţări se vor rezolva problema drepturilor omului şi problema terorismului în lume.

2 comentarii:

  1. Am fost în durere când iubitul meu m-a părăsit, l-am vrut înapoi. Am citit câteva mărturii despre o vrăjeală de dragoste numită Dr. Ogala despre modul în care a ajutat mulți oameni să-și readucă foștii iubiți în 48 de ore. Cu sinceritate, mă gândeam doar dacă asta era real și dacă acest bărbat mă putea ajuta cu adevărat să-l aduc înapoi pe iubitul meu pe care îl iubesc atât de mult. Am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult iubitul și suntem despărțiți de câteva luni, chiar mi-a fost atât de dor de el. Am încercat toate celelalte mijloace pentru a-l recupera înapoi, dar nu am putut. L-am contactat pe Dr.Ogala și mi-a spus că fostul meu se va întoarce la mine în următoarele 48 de ore. Dr.ogala l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubeam și îl voiam înapoi. Și și-a deschis ochii pentru a ne imagina cât de mult avem împreună. Fosta mea s-a întors din nou la mine. În timp ce scriu această mărturie cu bucurie în inima mea acum. Sunt cel mai fericit om de pe pământ, iubitul meu și cu mine trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte ca el să plece și să se despartă de mine. Îi mulțumesc doctorului Ogala pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu fostul meu iubit. Aș dori să renunț aici la adresa de e-mail a Dr. Ogala și sper să vedeți această mărturie și să-l contactați dacă aveți un iubit pe care îl doriți cu adevărat înapoi .. E-MAIL: Drogalad02@gmail.com SAU
    SUNĂ / WHATSAPP: +2347049668119 .. Mulțumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a vrut niciodată să mai rămână cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a făcut pe mine și pe copiii mei să trecem prin dureri severe. Am încercat din răsputeri să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu a fost să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac medicament pe bază de plante.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere